dijous, 18 de setembre de 2014

Good start



Temps: 40 - Parets: 2 - Nivell: Beginner / Intermediate
Autor/a: Adriano Castagnoli
Font: Emma Argilés

Música del ball:
Sunny Sweeney - Front Row Seats


DESCRIPCIÓ DELS PASSOS

1-8 STEPS DIAGONALLY AND STOMP UP, LOCK BACK RIGHT, HOLD
1-2 Pas peu dret davant en diagonal, Stomp Up peu esquerre al costat del dret
3-4 Pas peu esquerre darrere en diagonal, Stomp Up peu dret al costat de l’esquerre
5-6 Pas peu dret darrere, creuem peu esquerre per davant del dret (Lock)
7-8 Pas peu dret darrere, Hold!

9-16 COASTER STEP LEFT, SCUFF, TURN 1/4 LEFT, STOMP UP, TURN 1/4 LEFT, SCUFF
1-2 Pas peu esquerre enrere, pas peu dret al costat de l’esquerre
3-4 Pas peu esquerre endavant, Scuff peu dret al costat de l’esquerre
5-6 Pas peu dret endavant girant ¼ de volta a l’esquerra, Stomp Up esquerre al costat del dret.
7-8 Pas peu esquerre davant girant ¼ de volta a l’esquerra, Scuff peu dret al costat de l’esquerre!

17-24 PIVOT 1/2 LEFT, ROCK BACK LEFT, VAUDEVILLE RIGHT
1-2 Pas peu dret davant, girar ½ volta a l’esquerra (pes al peu dret)
3-4 Rock peu esquerre darrere, tornar el pes al peu dret (amb un petit pas darrere)
5-6 Creuar el peu esquerre per davant del dret, pas peu dret darrere en diagonal
7-8 Tocar taló esquerre davant en diagonal, pas peu esquerre al lloc!

25-32 WEAVE LEFT, VAUDEVILLE LEFT, TOUCH TOE
1-2 Creuar peu dret per davant de l’esquerre, pas peu esquerre a l’esquerra
3-4 Creuar peu dret per darrere de l’esquerre, pas peu esquerre a l’esquerra
5-6 Creuar peu dret per davant de l’esquerre, pas peu esquerre darrere en diagonal
7-8 Touch/Tocar taló dret davant en diagonal, Tocar punta dreta darrere!

32-40 KICK RIGHT (TWICE), TOUCH TOE, TURN 1/2 RIGHT, ROCK LEFT, CROSS, SCUFF
1-2 Puntada peu dret endavant (2 vegades)
3-4 Touch/Tocar punta dreta darrere, girar ½ volta a la dreta
5-6 Rock peu esquerre darrere en diagonal, tornar el pes i pas peu dret darrere
7-8 Creuar peu esquerre per davant del dret, Scuff peu dret al costat de l’esquerre!

Tornem a començar!

RESTART: 5 paret
Ballem els primers 16 temps, canviem el Scuff per un Stomp peu dret al costat d l’esquerre i tornem a començar el ball.



Vídeos





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...